laupäev, 14. veebruar 2015

Enne Tartu Maratoni

4796. Ilus number. Aga mitte TM'il stardiks. 16 stardigrupp. So. siis viimane. Saavad olema keerulised esimesed 10-15 km. Peale Harimäge saab sõitma hakata, enne seda tuleb lihtsalt keppe hoida.

Mis seis siis hetkel on? Nädala sees tegin ühe tunnise ringi Jüris. 16,5 km/h praktiliselt tühikäigul. Aga lipe oli hea. Alutagusel pingutades sain keskmiseks 13,2 km/h. Samas tundsin kolmapäeval jalgades väsimust ja rohkem nädala jooksul trenni ei teinud. Massöör andis konditsioonile hea hinnangu, kiropraktik sama moodi. Nii et toonus on hea.

16,5 ja 13,2 km/h. Esimesel juhul võtaks 63 km läbimine alla 4 tunni, teisel juhul reipalt alla 5-e. Arvestades seda, et minu isiklik on hetkel ca 6 tundi, siis selle üle sõitmine ei peaks raske olema, kui suusk on hea ja tervis korras.

Kas see aga rahuldab? Mis on minu eesmärk? Tegelikult hetkel hommikukohvi näpus diivanil istudes ja nii distantsilt asja peale vaadates - ega ei olegi sportlikku eesmärki. Mis vahe seal on, kas ma olen 3000 midagi või 4000 midagi? Ma ei ole tippsportlane, ma olen 42 aastane tavaline inimene ja peaks maratoni võtma kui pidu ja laulupidu, mitte kui võiduajamist.

Ja nii teengi. Naudin head rada, võibolla parimat, mida see aasta sõita saanud on. Vaatan inimestele otsa ja naeratan, vaatan ka ümbrust ja loodust. Ning muuseas sõidan selle 63 km. Sobib?

Mulle sobib. Aitab kõigest sellest stressist, mis igapäeva pisiasjadest niigi tuppa trügib. See sport pidi algselt siia majja tulles olema vaheldus ja maha laadimise koht, mitte täiendav stressiallikas sellest, et ma ei sõitnud alla 4 tunni või sellest, et 1 trenn jäi vahele. So what?

Ehk siis võtan viimast, tehke seda Teie ka!

Rajal näeme!


PS! Estoloppeti on poole peal, 3 etappi tehtud, 3 veel ees. Seis hetkel selline:



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar